رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه:

استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح در تمامی ساخت و سازهای استان اجباری می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه از اجباری شدن خدمات مجری ذیصلاح در ساختمان های ۲ طبقه و ۲۵۰ متر به بالا  در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : با تلاش و پیگیری های واحد ریاست سازمان و کار کارشناسی اعضای هیات رئیسه و پشتیبانی اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه موفق شدیم خدمات مجری ذیصلاح را در ساختمان های ۲ سقف و بیشتر اجباری کنیم و ساز و کار و نحوه اجرای این موضوع طی روزهای آینده از طریق کمیته ۴ جانبه استان پیگیری می‌گردد.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه از اجباری شدن خدمات مجری ذیصلاح در ساختمان های ۲ طبقه و ۲۵۰ متر به بالا  در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : با تلاش و پیگیری های واحد ریاست سازمان و کار کارشناسی اعضای هیات رئیسه و پشتیبانی اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه موفق شدیم خدمات مجری ذیصلاح را در ساختمان های ۲ سقف و بیشتر اجباری کنیم و ساز و کار و نحوه اجرای این موضوع طی روزهای آینده از طریق کمیته ۴ جانبه استان پیگیری میگردد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مهندس نورالدین زارعی ادامه داد : به منظور بررسی روشهای اجرایی آن در مرحله اول در شهر کرمانشاه برای ساختمانهای دو سقف و ۲۵۰ متر به بالا به صورت آزمایشی اجرا می‌شود تا مشکلات اجرای کل طرح بررسی و شناسایی شود.
زارعی تصریح کرد : بزودی طرح الزام تمامی ساختمانها با هر تعداد سقف و متراژ ، به  استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح در تمامی استان  جهت بررسی و تصویب به کمیته ۴ جانبه استان  ارائه می گردد که گام بزرگی در راستای اشتغالزایی برای اعضای گرامی سازمان به شمار می رود که به همین مناسبت از همراهی هیات رییسه و حمایت هیات مدیره محترم سازمان تشکر می کنم.
مهندس زارعی در پایان اشاره کرد : هدف از الزام استفاده از خدمات مجری ذیصلاح برای تمامی ساختمانها ،  تخصصی کردن بحث اجرا و کوتاه کردن دست افراد غیرمتخصص از امر ساخت و ساز است.
بر همین اساس و  نیاز فنی عرصه ساختمان سازی شهری، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای اعتلای سطح کیفی اجرای ساختمانهای شهری، الزام به استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح در پروژه های ساخت و ساز شهری با هماهنگی با ارگانهای ذیربط را در دستور کار قرار داده است.