سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

اشتغال و کارآفرینی؛ محور توسعه همه جانبه است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اشتغال و کارآفرینی، محور توسعه همه جانبه است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اشتغال و کارآفرینی، محور توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، بهروز جمشیدمفید در نشست هم اندیشی با کارکنان معاونت کارآفرینی و اشتغال اداره کل با تاکید بر اینکه صیانت از نیروی کار، وظیفه اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، گفت: اشتغال و کارآفرینی، محور توسعه همه جانبه است و یکی از تکالیف بزرگ جامعه یعنی سیاست گذاری حوزه اشتغال برعهده این اداره کل و معاونت اشتغال است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه این نشست به رعایت اخلاق حرفه ای، در محیط کاری اشاره کرد و افزود: برای بالا بردن شخصیت و جایگاه اداره کل، نقش جایگاه شخصی هر فرد در سازمان باید ارتقا یابد.

وی به جایگزینی و حاکمیت تفکر سیستمی بر بخشی نگری تاکید کرد و گفت: اگر سیاست و برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در مسیر درست قرار گیرد، قطعا در تحقق اهداف سازمانی موفق عمل می شود.

بهروز جمشیدمفید در ادامه به تلاش برای بالا بردن انگیزه کاری کارکنان در مجموعه اداره کل اشاره کرد و افزود: برای ارتقاء انگیزه کاری، که مورد اهمیت مدیریت می باشد، رعایت اخلاق حرفه‌ای، در محیط کاری الزامی است و مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد بستر و ایجاد ساز و کار‌های تقویت و توسعه مشارکت کارشناسان و تمامی اعضای توانمند و علاقه‌مند در حوزه کارآفرینی و اشتغال اداره کل، برای ما بسیار حائز اهمیت است ادامه داد: مطمئن هستیم این مهم با استفاده از نیروی توانمند و شبکه قوی و خوب مدیریت اشتغال در سطح استان میسر است.

بهروز جمشیدمفید با تقدیر از تلاش‌های مختار احمدی مدیر کل قبلی، گفت: تغییر و تحول بخشی از طبیعت هر سیستمی است و من نیز تلاش میکنم تا بتوانم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم و از زحمات دیگر همکاران نیز تشکر می کنم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه چیزی که باید مبنای امور قرار گیرد این است که مسئولیت‌ها به درستی انجام شوند، افزود: امیدواریم از این به بعد نیز همکاری خوبتری بین معاونت ها برقرار شود تا کار‌ها بهتر و بیشتر پیش بروند.

شهرام زارعی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این نشست گزارشی از وضعیت اشتغال و کارآفرینی و زیر مجموعه فعالیت های مدیریت اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران مدیریت اشتغال، ۱۱۶ درصد تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته محقق و در سامانه ملی رصد ثبت شده و برای امسال نیز ۲۶ هزار شغل پیش بینی شده که برای تحقق این تعهد نیاز به پشتوانه مدیریتی قوی هستیم.

در پایان این نشست، روسای ادارات ستادی و کارشناس حوزه مدیریت اشتغال و کارآفرینی هرکدام به نوبه خود ضمن ارائه گزارش حوزه کاری، برنامه ها و دیدگاه های خود را مطرح نمودند.