انتخاب دو کرمانشاهی به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران

دو تن از کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران انتخاب شدند.


دو تن از کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، آقایان کیوان طهماسبی سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح ها و بابک بدری مسئول واحد امداد شرکت گاز استان به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۴۰۱ انتخاب شدند.
کیوان طهماسبی سرپرست امور مهندسی و اجرا که در مسئولیت پیشین خود به عنوان رئیس اجرای طرح ها موفق کسب عنوان کارمند نمونه شده است، دراین خصوص بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ با توجه به حجم و وسعت گازرسانی باقی مانده، پیگیری ها و اقدامات از جمله اجرای ۵۲۸ کیلومتر شبکه توزیع گازرسانی،  نصب ۴ هزار و ۸۳۳ علمک، ۷۷۵ کیلومتر تست و تزریق گاز شبکه و گازرسانی به ۲۲۸ روستا و شهر ریجاب انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: علیرغم اجرای طرح ها در مناطق کوهستانی و صعب العبور و بعد مسافت و سختی های رفت و آمد، اجرای طرح ها، یک واحد پویا و کوشا و در عین حال جذاب برای همکاران تبدیل شده است.
طهماسبی تسویه پیمان های سنواتی که ۵۲ مورد از آنها سال ها جزو معضلات و مشکلات شرکت گاز استان بود و موجب وارد شدن ضرر و زیان های هنگفت به شرکت گاز استان کرمانشاه می شد، ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با سایر ارگان ها و تسهیل در امر صدور محوزهای لازم، باز تعریف طرح ها و حذف موارد زائد که موجب افزایش سرعت چشمگیر و کسب نتایج مطلوب در پروژه ها را بخش دیگری از دستاوردهای واحد اجرا در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که موجب شد وی به عنوان کارمند نمونه شرکت ملی گاز انتخاب شود.
بابک بدری رئیس واحد امداد شرکت گاز استان درخصوص انتخاب خود به عنوان کارمند برتر سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم و کسب رضایت آنان از مواردی است که به جد در واحد امداد شرکت گاز استان پیگیری می کنیم که خوشبختانه در این مسیر موفق بوده‌ایم.
وی حضور مستمر و اثرگذار کارکنان واحد امداد دربازدید و بررسی کنتورها، حضور در طرح پایش دمای ادارات و قطع گاز ادراتی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، مشارکت و همکاری در تعویض کنتورهای توربینی CGS های صنعتی، ثبت اطلاعات چهار ایستگاه صنعتی فوق عمده در سامانه انرژی و کربن به صورت روزانه و اخطار رعایت الگوی مصرف به مجموعه های صنعتی پر مصرف را بخشی از فعالیت های خود و همکارانش برشمرد.
رئیس واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین پاسخگویی مناسب به تماس های سرشیفت های امداد در هر لحظه از شبانه روز، پیگیری وصول مطالبات بخش های تجاری، اداری و ورزشی، بازدید از ایستگاه های تقلیل فشار و برگزاری دوره های آموزشی مؤثر را برخی دیگر از عوامل موثر در انتخاب خود عنوان کرد.
بدری در پایان با اشاره به اخذ تقدیرنامه از مدیریت بازرسی استانداری کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ به خاطر ارائه خدمت و پاسخگویی به موقع به مشترکین، بیان داشت: تلاش می‌کنیم همواره بهترین خدمات را به مردم عزیز ارائه کنیم و رضایت آنان را جلب نماییم.