انجام بیش از ۲ هزارو ۲۶۰ مورد پایش مصرف گاز ادارات در استان کرمانشاه

بیش از ۲ هزار و ۲۶۰ مورد پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، ناصر حسینی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهارکرد: با پرداختن به اهمیت گاز طبیعی و آگاه‌سازی اجتماع به دنبال آن هستیم که خود جامعه و مردم پایش […]

بیش از ۲ هزار و ۲۶۰ مورد پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، ناصر حسینی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهارکرد: با پرداختن به اهمیت گاز طبیعی و آگاه‌سازی اجتماع به دنبال آن هستیم که خود جامعه و مردم پایش دمای ادارات و سازمان‌ها را بر عهده بگیرند.
وی با بیان اینکه تأثیرات مثبت برنامه‌ها و اقداماتی که طی یک سال گذشته در زمینه درست مصرف‌کردن انجام داده‌ایم را مشاهده می‌کنیم، گفت: هیچ‌چیز به‌اندازه اراده مردم در مصرف درست انرژی مؤثر نیست.
حسینی بیان داشت: بسیاری مردم امروزه بیش‌ازپیش به اهمیت گاز پی برده‌اند و هشدارها و تبلیغات شرکت گاز استان در خصوص کاهش مصرف و نیز ارزش بسیار بالای این نعمت خدادادی را جدی گرفته‌اند که جای خوشحالی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: باید به حدی مسئولیت‌پذیری مردم در قبال گاز طبیعی افزایش یابد که آنان خود را عضوی از خانواده شرکت ملی گاز دانسته و هر جا که هدررفت و یا دمای بالا را مشاهده کردند، تذکر بدهند.
وی با بیان این که یکی از اقدامات مؤثر این شرکت در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش مصرف گاز، تهیه کلیپ با موضوع علل هدررفت انرژی گاز و راه‌های مصرف بهینه و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه‌ها است، اعلام کرد: به‌زودی چند برنامه دیگر در زمینه فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه گاز را اجرایی خواهیم کرد که یقیناً اثرات مثبت آن را در کوتاه‌مدت و بلندمدت لمس خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه ابراز داشت: از ابتدای شروع فرایند پایش‌ها تا کنون ۲ هزار و ۲۶۱ مورد پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.
حسینی با بیان اینکه در جریان این پایش‌ها به ۱۲۳ اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده، گفت: ۱۴ اداره و نهاد از انجام پایش دما ممانعت به عمل‌آورده‌اند ولی تا کنون گاز هیچ نهادی قطع نشده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن بیان اینکه استفاده از دستگاه گرمایشی در محیط‌های باز ممنوع است، گفت: در جریان پایش‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۶۰ عدد گرماتاب، از مکان‌های مختلف جمع‌آوری‌شده است.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: هر روز جلسه مدیریت بحران باهدف مدیریت و کاهش مصرف گاز در شرکت گاز برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ و به اطلاع نهادهای ذی‌ربط رسانده می‌شود.