برگزاری سمینار آشنایی با سبک زندگی علوی و سیره عملی امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام) در شرکت برق منطقه‌ای غرب

سمینار آشنایی با سبک زندگی علوی و سیره عملی امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام) در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.

سمینار آشنایی با سبک زندگی علوی و سیره عملی امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام) در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، به‌مناسبت ولادت امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام) سمینار “آشنایی با سبک زندگی علوی و سیره عملی امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام)” با حضور دکتر صحرایی استاد دانشگاه و رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
دکتر صحرایی ضمن تبریک ولادت حضرت علی(علیه‌السلام) گفت: نهج البلاغه در قرن چهارم هجری قمری توسط سید رضی جمع‌آوری شد و دارای ۲۴۱ خطبه، ۷۹ نامه و ۴۸۰ حکمت است که جزء مهجورترین و مظلوم‌ترین کتب اسلامی است.
وی افزود: نگاه ما به حضرت تک بعدی است و نمی‌توانیم ایشان را جامع ببینیم لذا درباره حضرت یا زیاده‌گویی می‌کنیم یا کم‌گویی که باعث عدم شناخت درست یا شناخت واژگونه می‌شود.
دکتر صحرایی خاطرنشان ساخت: امیرالمؤمنین با بچه‌ها و به‌خصوص بچه‌های یتیم، بازی می‌کرد و مهربان و عطوف و در میدان جنگ، شجاع و نترس بود و می‌شود گفت ایشان جمع اضداد است.
رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به سیره عملی حضرت علی(علیه‌السلام) گفت: موفق‌ترین خانواده در طول تاریخ، خانواده امیرالمؤمنین است که پدر و مادر  هر دو معصوم هستند و دو امام و بزرگ بانویی مانند حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) در این خانواده پرورش یافته‌اند.
گفتنی است این سمینار به همت روابط عمومی، شورای فرهنگی، مشاور امور بانوان و پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.