برگزاری سمینار گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تبیین مکتب شهید سلیمانی در شرکت برق منطقه‌ای غرب

سمینار گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.

سمینار گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سمینار گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر موسوی استاد دانشگاه رازی کرمانشاه، مدیرعامل و معاونین و جمعی از کارکنان این شرکت در سالن کنفرانس تالار برق غرب برگزار شد.
دکتر موسوی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) به ارائه توضیحاتی در خصوص شخصیت والای آن حضرت در دفاع از ولایت پرداخت و به اسوه بودن حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) برای امام عصر(عج) اشاره کرد.
وی در ادامه به تشریح اهداف والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.
دکتر موسوی با بیان اینکه در ایران اسلامی فرماندهان شجاع و با ایمان به‌تعداد فراوان داریم خاطرنشان ساخت: عاملی که شهید سلیمانی را اینچنین محبوب کرد، اخلاص و تواضع آن شهید عزیز بود.
وی ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به‌درستی اشاره کردند، باید شهید سلیمانی را به چشم یک مکتب دید چرا که همه عمر پر برکتش را در راه اعتلای اسلام گذراند.
دکتر موسوی در پایان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در کمک به مظلومین و محرومین همیشه در خط مقدم بود خاطرنشان ساخت: شهید سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه لبنان، جنگ ۲۲ روزه غزه، جنگ با داعش و در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله که در کشور اتفاق می‌افتاد جزء اولین کسانی بود که به یاری مردم می‌رفت.