برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان کرمانشاه

با حضور رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان کرمانشاه برگزار شد.

 

 

با حضور رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه مراسم تودیع فرهاد الیاسپور و معارفه ناصر حسینی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه شرکت گاز استان با حضور سرهنگ برزو شریفی رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

فرهاد الیاسپور فرمانده سابق پایگاه بسیج جوادالائمه شرکت گاز استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان کار بسیجی‌وار را معنا کرده اند و در روزهای سخت و بحرانی به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا آسایش و آرامش مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به حضور فعال بسیج شرکت گاز در مراسمات و مناسبت های مختلف، بیان داشت: بسیج یک تفکر است که شرکت گاز استان با تأمین گاز پایدار هم استانی های عزیز آن را معنا کرده است.

الیاسپور در پایان از اعضای شورای فرهنگی پایگاه بسیج جوادالائمه و همچنین از بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم به پاس حمایت و اعتماد و همراهی در مسیر خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم ناصر حسینی مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه شرکت گاز استان ضمن تبریک هفته بسیج، بیان داشت: تفکر بسیجی در شرکت گاز استان ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه بسیج یک کلمه مقدس است، گفت: هرکسی که به خداوند عشق می ورزد و در راه اعتلای کشور تلاش می کند بسیجی است.

حسینی با بیان اینکه بسیج بعد از جنگ تمام نشد و با تغییر مأموریت ها در مسیر سازندگی قرار گرفت و به پایداری و اعتلای نظام توجه کرد و نظر به اینکه این موضوع کماکان ادامه دارد، گفت: کشور ما به عنوان یک کشور در حال توسعه نیازمند تفکر بسیجی و حضور توده مردم در صحنه های مختلف است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه امروز کارکرد بسیج آبادانی و خدمت به مردم است، ادامه داد: یک معنای بسیج سخت‌کوشی است یعنی همان تفکری که در شرکت گاز استان وجود دارد.وی با بیان اینکه ۳۳ شهر و ۲۲۱۱ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند، ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان ۹۹/۹۱درصد و در بخش روستایی را بیش از ۹۵ درصد را اعلام نمود و گفت: تا پایان سال ضریب نفوذ گاز در کل استان به ۹۸ درصد خواهد رسید که اینها همه حاصل کارکردن با تفکر بسیجی است.

حسینی ابراز داشت: سال گذشته زمستان سختی داشتیم اما با تلاش همکارانم حتی گاز یک مشترک با مشکل مواجه نشد و هیچ ناپایداری در شبکه گازرسانی استان نداشتیم.

برزو شریفی رئیس بسیج کارمندی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم بیان داشت: بسیج مولود نظام جمهوری اسلامی و یکی از گسترده ترین دستاوردهای آن است و مرز جنسی، سنی و سیاسی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی که در صحنه های مختلف و جهت تقویت و حمایت از نظام اسلامی کار می کند، بسیجی است.

شریفی بسیج ادارات را یکی از قدیمی ترین اقشار بسیج دانست که در جهت تقویت بنیه دینی و انقلابی و کارآمدسازی نظام اسلامی وظیفه پیگیری و مطالبه گری سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را دارد.

رئیس بسیج ادارات سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آقای الیاسپور وی را فردی پرتلاش و با اخلاق خواند.

وی در پایان تصریح کرد: مدیرعامل شرکت گاز استان در اربعین سال جاری از جمله مدیرانی بود که پابه‌پای سپاه در برنامه‌های مختلف و هر برنامه ای که در جهت تقویت نظام و انقلاب بود سنگ تمام گذاشت.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از ۵ تن از بسیجیان شرکت گاز استان به پاس تلاش در جهت پیشبرد اهداف مقدس بسیج، تقدیر به عمل آمد.