برگزار انتخابات رياست جمهوری در امنيت کامل/ تبريک به رئيس جمهور منتخب

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش بی وقفه و مثال زدنی تمامی همکاران پرتلاشم، مرحله دوم انتخابات رياست جمهوری در کرمانشاه در امنيت کامل برگزار و از تک تک آراء ارزشمند مردم به خوبی صيانت و پاسداری شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش بی وقفه و مثال زدنی تمامی همکاران پرتلاشم، مرحله دوم انتخابات رياست جمهوری در کرمانشاه در امنيت کامل برگزار و از تک تک آراء ارزشمند مردم به خوبی صيانت و پاسداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سردار “مهدی حاجيان” اظهارداشت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمين دوره رياست جمهوری باهم تبديل به يک جشن ملی و حماسه ای ماندگار شد و همه عوامل اجرایی از اين رويداد مهم سربلند بيرون آمدند.

وی ادامه داد: در اين ميان مردم نقش اصلی و صحنه گردان اين حماسه و جشن بزرگ بودند و با حضور پرشور و شعور خود صحنه های زيبايی از اتحاد، همبستگی و ولایتمداری خلق کردند.

سردار حاجيان افزود: بی شک پيروز اصلی انتخابات مردم قهرمان ايران اسلامی هستند که در لبيک به فرمايش رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای عزيز (مدضله العالی) به ميدان آمده و در پای صندوق های رأی حاضر شدند تا دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم علی رغم مدت ها  تلاش و برنامه ريزی، بازهم روسياه و شکست خورده صحنه را ترک کنند.

عاليترين مقام انتظامی استان کرمانشاه يادآور شد: به فضل الهی مرحله دوم انتخابات رياست جمهوری نيز همانند مرحله اول در کمال امنيت و آرامش در استان برگزار و همکاران پرتلاش و غيرتمندم با مجاهدت و پشتکاری کم نظير، به خوبی چتر امنيتی خود را بر همه شعب اخذ رأی گستردند و در حماسه آفرينی مردم شريف شدند.

وی تصريح کرد: پليس کرمانشاه در طول ۵ ماه اخير به خوبی توانست با مجاهدت و همت کم نظير ماموران غيرتمند خود به خوبي امنيت ۲ مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته و ارديبهشت امسال، انتخابات مجلس خبرگان رهبري و ۲ مرحله انتخابات رياست جمهوری را تامين و از آراء مردم شريف اين ديار به خوبی صيانت کند.

سردار حاجيان در پايان با تبريک به “مسعود پزشکيان” منتخب ملت ايران در چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، ابراز اميدواری کرد: از امروز رقابت ها تبديل به رفاقت شده و همه برای سربلندی، موفقيت و اقتدار بيش از پيش کشور عزيزمان ايران اسلامی تلاش کنند.