با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد:

بهره‌برداری از گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو

آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی - تولیدی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی – تولیدی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره‌برداری از گازرسانی ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در روستای «بریه‌خانی» بخش گهواره شهرستان دالاهو برگزار شد.
استاندار کرمانشاه در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهارکرد: نعمت گازرسانی به برکت نظام اسلامی به مردم عزیز این منطقه تقدیم می‌شود و مزین و مبارک به نام انقلاب اسلامی است.
محمدطیب صحرایی با اشاره به مشقات و مشکلات مردم در تأمین سوخت درگذشته، گفت: امروز به برکت نفس قدسی امام (ره)، خون پاک شهدا و مجاهدت‌های مردم، یکی پس از دیگری نعمت‌های مادی و معنوی در اقصی‌نقاط کشور برای مردم فراهم می‌شود.
وی بیان داشت: رسیدن گاز به این منطقه به یک کار جهادی و تلاش مضاعف نیاز داشت و در چند ماه گذشته یک کار متراکم و جدی در این راستا انجام شد و امروز تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دالاهو از نعمت گاز برخوردار شدند.
استاندار کرمانشاه گفت: مردم شریف این منطقه می‌دانند، نعمت گاز تلاش فراوان و همکاری مشترک بسیاری دستگاه‌ها را طلب می‌کند، ازاین‌رو امیدواریم مردم بدون اسراف از این نعمت استفاده کنند.

دالاهو هم سبز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های امروز شهرستان دالاهو با اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بهره‌برداری رسیده، گفت: شهریور سال گذشته از ۱۳۲ روستای شهرستان تنها ۳۰ روستا که معادل ۲۴ درصد جمعیت روستایی این شهرستان است گازدار بود که امروز به صددرصد رسید.
وی افزود: همچنین دو شهر کرند و گهواره شهرستان دالاهو یعنی ۶۵ درصد جمعیت شهری این شهرستان گازدار بودند که این عدد با گازرسانی به شهر ریجاب به ۱۰۰ درصد رسید و بدین ترتیب شهرستان دالاهو نیز به جمع شهرستان‌های سبز از نظر برخورداری از گاز پیوست.
حسینی گفت: در حال حاضر ۱۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو نیز گازدار هستند و این شهرستان در مجموع ۱۰ هزار مشترک گاز دارد.
وی در پایان با اشاره به کوهستانی بودن و مشقات گازرسانی به منطقه، از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار و نماینده شهرستان دالاهو قدردانی کرد و گفت: این پروژه‌ها را به شهدا و مردم شریف دالاهو تقدیم می‌کنیم.