با حکم مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور انجام شد:

تمدید دو ساله حکم مدیرعاملی “رضا داودی‌” به عنوان مدیر‌عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه

با دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور حکم "رضا داودی" به عنوان "مدیر‌عامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه" به مدت دو سال دیگر تمدید شد.

با دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور حکم “رضا داودی” به عنوان “مدیر‌عامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه” به مدت دو سال دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین؛ طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که امروز (هفتم‌ خرداد ۱۴۰۳) ابلاغ شد، رضا داودی به مدت دو سال دیگر به عنوان مدیر‌عامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای “رضا داودی”

موضوع؛ تمدید حکم آقای رضا داودی به عنوان مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

نظر به انقضای مدت عضویت جنابعالی در هیئت مدیره با عنوان مدیرعامل شرکت آب‌‌‌ و فاضلاب استان و حسب اختیارات حاصل از ابلاغیه ۱۴۰۲/۳۸۲۲۹/۱۰/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۵ وزیر محترم نیرو، به موجب این حکم برای مدت دو سال دیگر انتصاب جنابعالی در سمت عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور تمدید می‌گردد.

انتظار می‌رود با همکاری سایر اعضا هیئت مدیره در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت و قوانین و مقررات زیربط به منظور تحقق شعار 《دولت مردمی و ایران قوی》 با رعایت اصول عدالت محوری، مردم سالاری و فساد ستیزی با روحیه انقلابی و جهادی اهتمام ویژه به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج) و سرلوحه قرار‌دادن فرامین مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کرمانشاه قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.

هاشم امینی

رئیس مجمع عمومی