ثبت یک هزار پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان کرمانشاه

در سال ۱۴۰۲، یک هزار پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

در سال ۱۴۰۲، یک هزار پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، ناصر حسینی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهارکرد: در سال ۱۴۰۲ یک هزار پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد ۲۰۰ پیشنهاد مورد پذیرش و ۱۵۰ پیشنهاد اجرایی شده است.
حسینی گفت: از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۱۲ هزار پیشنهاد از طریق این سامانه دریافت شده که ۲ هزار و ۴۰۰ پیشنهاد پذیرفته شده و یک هزار و ۷۰۰ پیشنهاد اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: این سامانه در راستای جلب مشارکت کارکنان و بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی جهت رشد و بهبود و توسعه شرکت استقراریافته است.
وی گفت: دبیرخانه نظام پیشنهادها در واحد برنامه‌ریزی مستقر است و وظیفه هماهنگی و نظارت بر انجام اقدامات انگیزشی همچون برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات متعدد و معرفی برترین‌ها و اهدای جوایز مختلف به ایشان را بر عهده دارد.
حسینی، آموزش و فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از نرم‌افزار، امکان دریافت پیشنهادهای همکاران به‌صورت مکانیزه، بررسی پیشنهاد به‌صورت سیستمی از طریق ۳۷ کمیته فعال در شرکت در تمامی واحدها و حوزه‌ها در راستای چابکی فرایند و افزایش کیفیت بررسی‌ها را از دیگر فعالیت‌های این سامانه برشمرد.
وی این فعالیت‌ها را مؤید افزایش بهره‌وری شرکت از طریق سرمایه‌های انسانی و تحقق اهداف راهبُردی توسعه مدیریت و توانمندسازی کارکنان دانست.