جذب و استخدام بيش از ۵۰۰ جوان کرمانشاهی در فراجا/ احداث بيش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی استان

معاون نيروی انسانی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برگزاری ۵ مرحله آزمون استخدامی فراجا در کرمانشاه از ابتدای سال جاری گفت: تاکنون ۳۲۵ نفر از جوانان کرمانشاهی به صورت قطعی به استخدام پليس درآمده اند و تعداد زياد ديگری هم در مرحله گزينش و جذب قرار دارند و ان شالله تعداد افراد استخدام شده تا پايان سال به بيش از ۵۰۰ نفر خواهد رسيد.

معاون نيروی انسانی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برگزاری ۵ مرحله آزمون استخدامی فراجا در کرمانشاه از ابتدای سال جاری گفت: تاکنون ۳۲۵ نفر از جوانان کرمانشاهی به صورت قطعی به استخدام پليس درآمده اند و تعداد زياد ديگری هم در مرحله گزينش و جذب قرار دارند و ان شالله تعداد افراد استخدام شده تا پايان سال به بيش از ۵۰۰ نفر خواهد رسيد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سرهنگ “يونس چناری” در تشريح اقدامات ۱۰ ماهه معاونت نيروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: در اين مدت با برنامه ريزی های صورت گرفته و حمايت ها و تاکيدات سردار حاجيان فرمانده انتظامی استان از ۳۷۱ خانواده ايثارگر شامل ۲۲۳ خانواده معظم شهيد، ۷۲ نفر جانباز و ۱۶ نفر آزاده سرکشی صورت گرفته و با اهدای لوح و هديه از آن ها تجليل شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر خانواده معظم ايثارگران، طی ۱۹ ماهه امسال از ۱۶۶ عضو وابسته (بازنشستگان) و همچنين ۶۴ نفر از کارکنان بيمار نيز توسط اعضای هيات رئيسه انتظامی استان سرکشی و عيادت صورت گرفت.
سرهنگ چناری برگزاری جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) (جوان سرباز) در سطح نيروهای مسلح به ميزبانی انتظامی استان را از ديگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: در اين جشنواره از سربازان نمونه نيروهای مسلح استان با اهدای لوح و هديه تجليل شد.
معاون نيروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه درخصوص رسيدگی به وضعيت معيشت کارکنان نيز گفت: از ابتدای سال جاری تا پايان دی ماه با تلاش ها و رايزنی های سردار حاجيان فرمانده انتظامی استان، به يک هزار و ۸۳۷ نفر از کارکنان تسهيلات قرض الحسنه ۲۰۰ ميليون تا يک ميليارد ريالی پرداخت شده است.
وی با بيان اينکه در اين مدت ۸۷۰ نفر از کارکنان انتظامی استان از اماکن زيارتی و تفريحی سطح کشور استفاده کرده اند، خاطرنشان کرد: ۴۴۹ نفر نيز به دوره های تربيت و تعالی مشهد مقدس و ۱۳۵ نفر هم در قالب کاروان با دريافت تسهيلات به کربلای معلی اعزام شده اند.
سرهنگ چناری ادامه داد: تجليل از فرزندان نمونه يک هزار و ۹۳۵ نفر از کارکنان و اعطای هديه هر کدام به مبلغ ۵ ميليون ريال و امضای قرارداد همکاری با موسسات آموزشی برای ثبت نام فرزندان کارکنان جهت برخورداری از تخفيفات ويژه از ديگر اقدامات انجام شده بوده است.
اين مقام انتظامی درخصوص منازل سازمانی کارکنان پليس هم گفت: در سال جاری ۲۶ واحد مسکونی به کارکنان واجد شرايط اهدا شده است.
وی يادآور شد: همچنين با تاکيدات فرمانده کل فراجا و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عمليات احداث پروژه ۱۳۷۶ واحدی بيستون در ۳ فاز آغاز شده و خوشبختانه کار نيز با سرعت در حال اجراست و اميدوارم در موعد مقرر تحويل کارکنان زحمتکش انتظامی شود.
سرهنگ چناری همچنين از توزيع ۱۰ تن برنج ايرانی، ۲ تن گوشت قرمز منجمد، ۳ تن گوشت مرغ گرم، ۳ تن ميوه با قيمت مناسب بين کارکنان انتظامی خبرداد و گفت: به مناسبت هفته فراجا از همه کارکنان انتظامی به صرف شام و اهدای هديه و به مناسبت روز زن از ۲۱۳ نفر از بانوان شاغل در مجموعه انتظامی تجليل صورت گرفت.
معاون نيروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنين از برگزاری ۵ مرحله آزمون استخدامی فراجا در کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: تاکنون ۳۲۴ نفر از جوانان کرمانشاهی به صورت قطعی به استخدام پليس درآمده اند و تا پايان سال اين تعداد به بيش از ۵۰۰ نفر خواهد رسيد.
وی با اشاره به تداوم برنامه هايی نظير تجليل و سرکشی از خانواده های ايثارگران و اعضای وابسته، برنامه های حمايتی در راستای ارتقاء روحيه خدمتی کارکنان و… گفت: کارکنان انتظامی استان با نگاه اعتقادی به صورت شبانه روزی درحال خدمت به مردم هستند.
سرهنگ چناری در پايان به تاکيدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی و سردار حاجيان فرمانده انتظامی استان برای رسيدگی به وضعيت معيشتی و رفاهی کارکنان در راستای تاکيدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تلاش می کنيم خدمات ارائه شده به اين عزيزان، مطابق شان آن ها باشد تا همچنان با روحيه جهادی به ارائه خدمات لازم به شهروندان بپردازند.