همزمان با یوم‌الله ۹ دی:

حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص)

مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه شرکت کردند.

مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مدیرعامل و کارکنان این شرکت دوشادوش سایر اقشار مردم در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی شرکت کردند.
جعفر الفتی‌نیا؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در حاشیه این مراسم گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با هدف کلی ضربه زدن به اسلامیت و جمهوریت نظام به بهانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ به میدان آمدند و با اجیر کردن مشتی فریب خورده در قالب یک نبرد نرم درصدد براندازی برآمدند.
الفتی نیا افزود: تبه‌کاران سیاسی با همکاری منافقین، بهائیان منحرف، مارکسیست‌ها و با پشتیبانی همه دشمنان خارجی و با کمک جبهه استکباری با اسم رمز تقلب عملاً در میدان وارد شدند که نامی جز فتنه‌گری بر آن نمی‌توان گذاشت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: قیام تاریخی ۹ دی به این فتنه‌گری پایان داد و فتنه‌گران را با نام و نشان آنها محکوم کرد و داغ ننگ خیانت را برای همیشه بر پیشانی آنها نشاند.
گفتنی است حاضرین در این مراسم، شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “اسرائیل کودک‌کش مرگت باد مرگت باد”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر آشوبگر” و… سر دادند.
شایان ذکر است این مراسم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.