جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است/ کاهش ۲ درصدی سرقت در استان درسال گذشته

جانشین فرمانده انتظامی استان در برنامه زنده تلویزیونی سلام کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲ درصدی آمار وقوع سرقت در استان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل گفت: خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در برنامه زنده تلویزیونی سلام کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲ درصدی آمار وقوع سرقت در استان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل گفت: خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سردار “محمد رستمی” در این برنامه تلویزیونی اظهارداشت: در سال ۱۴۰۲ با تدابیر “سردار حاجیان” فرمانده انتظامی استان قرارگاه مبارزه با سرقت در انتظامی استان راه اندازی شد و با استفاده از کلیه ظرفیت های فنی و تلاش همکارانم، ضمن توقف روند افزایشی سرقت، آمار سرقت در مقایسه با سال قبل ۲ درصد کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به نقش مهم مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اجرای ماموریت های انتظامی گفت: در روز حدود ۳۰۰۰ تماس با  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار می شود که بخش عمده ای از این تماس ها منجر به اجرای ماموریت می شود.

این مقام انتظامی بابیان اینکه تمام تلاش ما بر حضور بموقع همکارانم درمحل ماموریت ها بوده و بصورت ویژه بر عملکرد کارکنان نظارت می‌شود بیان داشت: همکارانم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا رضایت مردم را جلب کنند و عمده ی مردم نیز از عملکرد پلیس رضایت دارند.

سردار رستمی خاطرنشان کرد: خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است و تمام ماموریت های خود را با هدف کسب رضایت خداوند متعال و جلب رضایتمندی مردم انجام می دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام و توجه ویژه انتظامی استان به پیشگیری از وقوع جرم اشاره و اظهارداشت: تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری، پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و مجموعه گشت های انتطامی در راستای پیشگیری از وقوع جرم بصورت شبانه روزی فعال هستند.

وی همچنین به عملکرد مطلوب پلیس فتای انتظامی استان اشاره و افزود: پلیس فتای استان یک پلیس توانمند است و در این حوزه فعالیت بسیار خوبی توسط همکارانم در زمینه آگاهی بخشی به مردم و همچنین در زمینه پیگیری و کشف پرونده ها و جرایم انجام شده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه در اسفندماه ماموریت های حساسی همانند تامین امنیت انتخابات و چهارشنبه آخر سال توسط پلیس به انجام رسید تصریح کرد: در اسفندماه در انتظامی استان قرارگاه ویژه ای برای تامین امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال تشکیل شد، ضمن اینکه کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۸۸ کیلوگرم اکلیل سرنج از جمله اقدامات و دستاوردهای همکارانم در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال بود و بحمدالله شاهد امنیت کامل و کمترین حوادث در این روز بودیم.

سردار رستمی در بخش دیگری از سخنان خود سرقت را نگرانی مردم و دغدغه انتظامی استان عنوان و بیان داشت: برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی‌های ویژه ای برای کاهش جرایم و خصوصا مقابله با سرقت انجام داده ایم، از جمله اینکه تعداد ۲۶۷ تیم گشت پیشگیری از وقوع جرایم که عمدتا در راستای پیشگیری از سرقت بکارگیری می شوند، پیش بینی شده است.

وی همچنین به اجرای طرح هر کلانتری یک شهر توسط انتظامی استان اشاره و تصریح کرد: این طرح یک اقدام ابتکاری در انتظامی استان کرمانشاه است که تاکنون در ۵ کلانتری شهر کرمانشاه اجرایی شده است و با اجرای آن حوزه استحفاظی هر کلانتری توسط دوربین های پایش تصویری رصد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه با بیان اینکه از هر لحاظ آماده خدمات رسانی به مردم هستیم خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه این اقدامات آرامش و امنیت را برای مردم شریف استان به ارمغان بیاورد.