دفتر جذب و استخدام انتظامی استان در سنقروکليایی افتتاح شد

رئيس مرکز گزينش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از افتتاح دفتر جذب و استخدام پليس در شهرستان سنقروکليایی خبر داد.

رئيس مرکز گزينش و استخدام فرماندهی انتظامی استان از افتتاح دفتر جذب و استخدام پليس در شهرستان سنقروکليایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سرهنگ “رضا محمدی” اظهارداشت: دفتر جذب و استخدام فرماندهی انتظامی سنقروکليایی با هدف خدمت به مردم، عضويابی نيروهای علاقه مند و دسترسی آسان داوطلبان برای امورات مربوط به ثبت نام افتتاح و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: افتتاح اين دفتر همچنين سبب کاهش اتلاف وقت متقاضيان و خودداري از ترددهای غیرضروری مي شود و باعث خواهد شد اين افراد اطلاعات مربوط به نحوه جذب و استخدام را با سهولت بيشتری دريافت کنند.

سرهنگ محمدي با بيان اينکه سنقروکليايي اولين شهرستاني است در کرمانشاه که از دفتر جذب و استخدام پليس برخوردار مي شود، يادآوري کرد: در آينده نزديک هم دفاتر شهرستان هاي کنگاور و صحنه افتتاح خواهد شد .

رئيس مرکز گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش مي کنيم دفتر جذب و استخدام را به تدريج در همه شهرستان هاي استان فعال کنيم تا متقاضيان راحت تر کارهاي ثبت نام خود را انجام دهند .

وي يادآوري کرد: دفتر جذب و گزينش سنقروکليايي بنا بر تاکيد و دستور سردار حاجيان فرمانده انتظامي استان و به منظور خدمات رساني مطلوب به شهروندان اين شهرستان و همچنين شهرستان هاي همجوار راه اندازي شد .

سرهنگ محمدي در پايان ابراز اميدواري کرد با راه اندازي دفاتر جذب و استخدام در همه شهرستان هاي استان، کار ثبت نام و جذب نيروهاي انقلابي، مومن و متعهد برابر سهميه هاي ابلاغي با سرعت و سهولت بيشتري انجام گيرد .