دهه فجر يادآور ايستادگی و مقاومت ملت قهرمان ايران اسلامی در مقابل ظلم و استبداد است

فرمانده انتظامی استان در پيامی ضمن گراميداشت طليعه چهل و پنجمين سالروز پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه فجر را يادآور ايستادگی، رشادت، از خودگذشتگی و مقاومت ملت قهرمان ايران اسلامي در مقابل ظلم و استبداد عنوان و بر پاسداشت اين ايام تاکيد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پيامی ضمن گراميداشت طليعه چهل و پنجمين سالروز پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دهه فجر را يادآور ايستادگی، رشادت، از خودگذشتگی و مقاومت ملت قهرمان ايران اسلامي در مقابل ظلم و استبداد عنوان و بر پاسداشت اين ايام تاکيد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، در پيام سردار “مهدي حاجيان” آمده است:
ايام الله دهه فجر و سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به ميهن اسلامي، يادآور رشادت ها، ايثارگري ها و ايستادگي مقتدرانه ملت قهرمان و شهيد پرور ايران اسلامي در برابر اقدامات مذبوحانه استبداد ستم شاهي و قدرت هاي پوشالي جهان است.
اين حماسه جاويد و ماندگار با راهبري هاي رهبر کبير و فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني رحمه الله عليه، اميد و خودباوري را براي آزادي خواهان به ارمغان آورد و فرياد عدالت طلبي جمهوري اسلامي ايران را به گوش جهانيان رساند.
انقلاب شکوهمند و غرورآفرين اسلامي ايران ريشه در عقايد عاشورايي‌ دارد و آنچه انقلاب اسلامي ايران را از ساير انقلاب ها متمايز مي کند، نقش تاثيرگذار مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي عزيز “مدظله العالي” است که با روشنگري و بصيرت از اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب صيانت کردند و امروز به برکت هدايت هاي حکيمانه ايشان، انقلاب اسلامي و حقيقت “بيداري اسلامي” در سراسر جهان به عنوان نهضتي اميد بخش در جريان است.
امروز جوانان رشيد ايران اسلامي با وحدت، بصيرت، يکپارچگي، تفکر مقاومت و تبعيت محض از رهبري هاي پيامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي امام خامنه اي عزيز “مدظله العالي”  در راستاي محقق کردن بيانيه گام دوم و تبيين دقيق دستاوردهاي انقلاب اسلامي در تمامي عرصه ها تلاش مي کنند.
ملت شهيدپرور ايران اسلامي با تاسي به شهيدان والامقام و معزز خصوصا سردار رشيد اسلام حاج “قاسم سليماني” پوزه تمامي مستکبران و در راس آن ها آمريکاي جنايتکار و رژيم صهيونيستي و ديگر بدخواهان اين نظام را به خاک ماليده و توطئه آنها را نقش بر آب خواهند کرد.
امروز کارکنان جان برکف، غيور و دلاور انتظامي استان کرمانشاه تحت فرماندهي فرمانده معظم کل قوا، با روحيه جهادي و انقلابي بيش از هر زمان ديگري آماده پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و آرمان هاي ارزشمند امام راحل هستند و در برقراري نظم و امنيت و تداوم آن در جامعه لحظه اي درنگ نخواهند کرد.
اينجانب بار ديگر ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل (ره) و شهيدان تاريخ ساز انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس فرا رسيدن ايام الله دهه فجر را به محضر مقام عظماي ولايت امام خامنه اي عزيز “مدظله العالي”، ملت انقلابي، شريف و شهيدپرور ايران اسلامي و همکاران پرتلاش خود در مجموعه فراجا تبريک عرض نموده و آرزو مي کنم همه ما در تداوم راه شهداي والامقام اين انقلاب و سپردن پرچم آن به دست صاحب اصليش حضرت ولي عصر (عج) پيروز و موفق باشيم.

سرتيپ دوم مهدی حاجيان
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه