با هدف انعکاس بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کرمانشاه:

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان با مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه به همراه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و اعضای مجمع خیرین با دکتر موسوی مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه به همراه مدیرعامل مجمع  خیرین مدرسه ساز و اعضای مجمع خیرین با دکتر موسوی مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مهندس نظری اظهارداشت: ددر حال حاضر تعداد ۱۳۶ پروژه با ۴۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه در دست اجرا می باشد که از این تعداد ۱۱۰ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه عنوان نمود: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می گردد. فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وظیه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم داشتی مال خود را اهدا کرده‌اند.
مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه در ادامه خواستار تهیه فیلم ها و مستندهایی از اقدامات ارزشمند خیران مدرسه ساز برای ترویج این فرهنگ خداپسندانه از سوی شبکه زاگرس استان کرمانشاه شد.
دکتر موسوی؛ مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی از پوشش مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان به صورت گسترده از شبکه زاگرس گفت: سطح ارتباطات و تعاملات بین صداوسیمای کرمانشاه و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان امسال بیش از سال های گذشته شود و با تولید برنامه‌های مشترک مردم در جریان فعالیت ها و اقدامات اثرگذار خیرین مدرسه ساز قرار بگیرند.