زیارت اولی ها عازم مشهد مقدس شدند  

    ۳۶ نفر زائر اولی به همت کانون های خدمت رضوی و خیرین استان کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام شدند   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهاورد آنلاین- کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اعلام این خبر در گفت و گو با آستان نیوز گفت: این کاروان متشکل از ۳۶ نفر از افراد […]

 

 

۳۶ نفر زائر اولی به همت کانون های خدمت رضوی و خیرین استان کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام شدند

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهاورد آنلاین- کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اعلام این خبر در گفت و گو با آستان نیوز گفت: این کاروان متشکل از ۳۶ نفر از افراد مناطق محروم کرمانشاه هستند که با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در قالب طرح مهر درخشان برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی است که تا کنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده اند یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال گذشته باشد.

سید محمد جعفر امامیان با اشاره به اینکه هزینه ایاب و ذهاب سفر این افراد توسط خیرین استان پرداخت شده است افزود: در مشهد مقدس اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین از محل موقوفات آستان قدس رضوی تأمین می گردد و یک وعده غذا نیز مهمان سفره خانه حضرت رضا(ع) هستند.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون حدود ۲۵۰ نفر زیارت اولی در قالب شش کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند، از خیرین و آحاد مردم خواست در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.