سارق گوشی مسافران شمالی در کرمانشاه دستگير شد/کشف هر ۲ دستگاه گوشی مسروقه

رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری سارقی خبرداد که به تازگی اقدام به سرقت دو دستگاه گوشی تلفن همراه يک زوج اهل استان‌های شمالی کشور کرده بود.

رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری سارقی خبرداد که به تازگی اقدام به سرقت دو دستگاه گوشی تلفن همراه يک زوج اهل استان‌های شمالی کشور کرده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سرهنگ “علی کرمی” اظهارداشت: پس از ارجاع پرونده ای به پليس آگاهی مبنی بر سرقت ۲ دستگاه گوشی آيفون يک زوج اهل شهرستان آمل در استان مازندران، رسيدگی فوری به موضوع حسب دستور فرمانده انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد: کاراگاهان پليس آگاهي با انجام کارهاي اطلاعاتي و تحقيقات شبانه روزي خود موفق به شناسايي يکي از سارقان حرفه و سابقه دار کرمانشاه شده و طي عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

سرهنگ کرمي تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي ها و روبرو شدن با دلايل و مستندات ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت از زوج بابلي اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگير شده در بازجويي ها عنوان کرد شب حادثه با شناسايي طعمه هاي خود تا نيمه هاي شب حوالي چادر مسافرتي آن ها پرسه شده و پس از آن با استفاده از تيزبر و پاره کردن چادر اقدام به سرقت ۲ دستگاه گوشی آيفون متعلق به افراد مالباخته کرده است.

وي تصريح کرد: کاراگاهان در ادامه و با راهنمايي متهم، موفق شدند هر ۲ دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه را نيز در منزل خواهر اين شخص کشف و به صاحبان آن ها تحويل دهند.

کرمي در پايان از تشکيل پرونده اي در اين راستا و معرفي سارق دستگير شده به دستگاه قضائي جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پليس قاطعانه با مجرمان و ساقاني که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ايجاد ناامني شوند برخورد خواهد کرد.