فراخوان مشمولان اعزامی به خدمت سربازی در کرمانشاه

معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مشمولانی که دفترچه اعزام به خدمت در تاريخ دوم تير ۱۴۰۴ دريافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.

معاون وظيفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مشمولانی که دفترچه اعزام به خدمت در تاريخ دوم تير ۱۴۰۴ دريافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سرهنگ “مسعود همتی” اظهارداشت: برابر ابلاغيه صادره از سازمان وظيفه عمومی فراجا کليه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاريخ دوم تيرماه ۱۴۰۳ دريافت کرده اند، لازم است با مراجعه به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی (پليس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کليه مشمولان دارای مدرک تحصيلی دانشگاهی، ديپلم و زيرديپلم بايد روز شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ در ساعت  محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ همتی يادآور شد: مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص مانند تاهل ، گواهي فوت والدين ، جانبازان بالای ۱۰ درصد ، خانواده درجه يک شهدا و… را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظيفه عمومی پليس کرمانشاه تاکيد کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظيفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی در پايان گفت: ضمنا متقاضيان و خانواده های آنان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر می توانند از طريق پايگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و يا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.