قدردانی فرمانده انتظامی استان از مردم مومن و روزه دار کرمانشاه به خاطر حفظ حرمت‌ها و ارزش‌های اسلامی

فرمانده انتظامی استان در پیامی از عموم مردم مومن، ولایی و روزه دار کرمانشاه به خاطر حفظ شعائر اسلامی و حفظ حرمت روز ۲۱ رمضان که مصادف با شهادت حضرت علی (علیه السلام) و روز طبیعت بود و همچنین همکاری با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان در پیامی از عموم مردم مومن ، ولایی و روزه دار کرمانشاه به خاطر حفظ شعائر اسلامی و حفظ حرمت روز ۲۱ رمضان که مصادف با شهادت حضرت علی علیه السلام و روز طبیعت بود و همچنین همکاری با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مهدی حاجیان اظهارداشت: امسال که شاهد تقارن بهار دل ها و بهار طبیعت بودیم صحنه های زیبایی از اخلاص، معنویت و دینداری به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: با وجود همزمانی و تقارن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان مردم مومن و ولایی کرمانشاه به خوبی پاسدار حرمت ارزش ها و اعتقادات ناب اسلامی بودند و ضمن بهره گیری از زیبایی‌های طبیعت در این عید باستانی، به استقبال ماه میهمانی خداوند هم رفتند.

سردار حاجیان افزود: اوج دینداری مردم روزه دار و مومن کرمانشاه در بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان که مصادف با سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام و روز طبیعت بود تجلی پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این روز که روز شادمانی مردم و زدودن غم ها و غصه هاست، شهروندان کرمانشاهی که عزادار مولای متقیان حضرت امیر مومنان (ع) بودند به خوبی حرمت این روز را حفظ و پاسدار ارزش های اسلامی شدند.

وی تصریح کرد: مردم مومن کرمانشاه همچنین در نوروز امسال همراهی و همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند که نتیجه این همراهی کاهش ۲۲ درصدی سوانح رانندگی نسبت به نوروز سال گذشته بود.

سردار حاجیان در پایان و با بیان اینکه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و کرمانشاه برای پلیس افتخار است، گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و در همه حال تلاش می‌کند امنیت و آسایش شهروندان را به بهترین شکل ممکن تامین کند.