با هدف بررسی عملکرد واحد‌های اجرایی شعبه: 

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه اسلام‌آبادغرب بازدید کرد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات به شرکای سازمانی در گرو تلاش شبانه روزی همکاران می‌باشد. 

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات به شرکای سازمانی در گرو تلاش شبانه روزی همکاران می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، به‌ منظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به صورت سرزده از شعبه اسلام آبادغرب بازدید و با کارکنان و مراجعه کنندگان به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

اسکندر کاکایی با بیان اینکه ارائه خدمات به شرکای سازمانی در گرو تلاش شبانه روزی همکارن می باشد اظهارداشت: تلاش همکاران در حوزه وصول حق بیمه باعث پرداخت به موقع مستمری به بازنشستگان گردیده که بخش عظیمی از جامعه را در بر خواهند گرفت همچنین بازرسی شناسایی کارگاهها و بیمه شدگان جدید و ثبت دقیق و صحیح اطلاعات، نقش بسزایی در سهولت ارائه خدمات و پیگیری مطالبات سازمان خواهد داشت.

کاکایی در ادامه با توجه به حضور معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل استان گفت: پیگیری املاک و صدور پایانکار ساختمان شعبه از اولویت های سازمان بوده که ضروری است شعبه تلاش خود را در انجام امور با همکاری واحد حقوقی و دفتر فنی مهندسی استان بعمل آورد.

کاکایی  در ادامه با توجه به حضور معاون تعهدات اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن بررسی عملکرد واحدهای اجرایی بر جذب بیمه شدگان خاص و انجام امور محوله در اسرع وقت و تکریم ارباب رجوع تاکید کردند.