پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بمناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با رمضان المبارک

بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن سال نو موسم سبز نشان رويش زندگي است و هر که بکوشد تا همراه با بهار طبیعت، بهار معنا را در سرزمين وجود خودش جستجو کند و در ساحل پارسايي تن به امواج رحمت الهی بسپارد، بهره‌ی خويش را از پيام رويش خاك برگرفته است. آغاز سال نو و تجديد […]

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سال نو موسم سبز نشان رويش زندگي است و هر که بکوشد تا همراه با بهار طبیعت، بهار معنا را در سرزمين وجود خودش جستجو کند و در ساحل پارسايي تن به امواج رحمت الهی بسپارد، بهره‌ی خويش را از پيام رويش خاك برگرفته است. آغاز سال نو و تجديد مطلع زمان، فرصتي براي تعالي و موقفي براي تفکر است؛ زيرا حديثِ رويش كه پيام عمده‌ی بهار است فقط مخصوص طبيعت نيست، بلكه روييدن طبيعت آيينه‌اي است كه ضرورت رويش انسان‌ها را پيغام مي‌دهد. اما سال نوی امسال در تقارن با ماه مبارک رمضان فرا رسيده و طراوت بهارانه‌ی آن را دوچندان کرده است. این نوروز مصادف با ماه ضیافت الهی و سرشار از لحظه‌هاي پرفيضي است كه چشمه‌سار بندگي‌اش، زنگار از سر و روي روح مي‌زدايد و جان‌های مشتاق مي‌توانند در سايه‌سار درخت پرثمرش بياسايند.

ملت آزاده‌ی ایران اسلامی امروز و در مقطع بزرگی از تاریخ حیات خود که نظام سلطه‌ی جهانی هرلحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و نیل او بر بلندای قله‌های پیشرفت می‌تراشند، پایدار و استوار ایستاده و بر تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند خویش چشم دوخته است. بی‌تردید، ملت بزرگ ایران در سال جدید، این توان و استعداد و عزم و اراده را دارد تا با استعانت از خداوند متعال، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، با همان تلاش و دانش و بینش بی‌نظیر خود، دستاوردهای بزرگی در عرصه‌ی اقتصادی و تولید ملی، حاصل نماید.

بدینوسیله، ضمن عرض مبارکباد به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سال۱۴۰۳ شمسی، تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و هم‌استانی‌ها تبریک و تهنیت عرض نموده، مجد و عظمت ایران اسلامی و ملت شریف را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم. طاعات و عبادات همه‌ی روزه‌داران مقبول، و ميهماني‌شان بر سر سفره‌ی پرنعمت حضرت احدیت مبارك‌ باد.

پوریا جلالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه