پیام دکتر رضا داودی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه به مناسبت ۲۲ اسفند “روز بزرگداشت شهدا”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، متن پیام به شرح زیر است: بسم رب شهدا و الصدیقین مقام معظم رهبری( مدظله العالی): زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است. شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشورند. بی گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

مقام معظم رهبری( مدظله العالی):
زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است.

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشورند. بی گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی­ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که امروز، ایران اسلامی در عرصه­ های علمی، ملی و بین­ المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان کرمانشاه به خصوص شهدای صنعت آب و برق استان، اين روز را به خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان سرافراز و ايثارگران به‌ویژه پدران و مادران صبور شهدا كه در نهايت اخلاص عزيزترين و با ارزش‌ترين ثمره خود را عاشقانه در مسير اعتلاء و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تقديم كردند، تبريك می گویم و از خداوند تبارک و تعالی رهروی خالصانه در راه و هدف شهدای گرانمایه انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

رضا داودی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه