نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کارکنان شرکت گاز استان مشمول دعای مقام معظم رهبری هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: کارکنان شرکت گاز استان خدمتگزاران صدیق مردم استان محسوب می شوند و بدون شک مشمول دعای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: کارکنان شرکت گاز استان خدمتگزاران صدیق مردم استان محسوب می شوند و بدون شک مشمول دعای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: شما خدمتگزاران صدیق مردم استان محسوب می‌شوید و بدون شک مشمول دعای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستید.

ایشان ضمن قدردانی و تشکر از کارکنان شرکت گاز استان کرمانشاه به پاس خدمات صادقانه، گفت: اینجانب حامل سلام رهبر معظم انقلاب به تمام خدمتگزاران مردم در استان هستم.

حجت‌‌الاسلام غفوری با اشاره به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن و خدمت به مردم را از ملاک های اصلی و لازم مسئولین برشمرد و گفت: یکی از دغدغه های جدی نظام رفاه مردم است.

ایشان با اشاره به گران بودن و محدودیت انرژی در سایر کشورها، بیان داشت: مردم ایران باید شکرگزار نعمت های موجود از جمله انرژی گاز باشند.

امام جمعه کرمانشاه مردم را سفارش به صرفه جویی و مصرف بهینه نمود و گفت: سبک رفتار مصرفانه مورد رضایت خداوند نیست.

حجت‌الاسلام غفوری در بخش پایانی بیانات خود بر تولیدات رسانه ای هنرمندانه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه صرفه جویی و اثرگذاری آنها تأکید کرد.

🔰 مصرف بهینه گاز سبب چرخش چرخ صنعت خواهد شد

در ادامه این دیدار ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات ماه مبارک رمضان، گازرسانی به تمام نقاط کشور حتی نقاط صفر مرزی و مناطق بسیار صعب‌العبور را یکی از با ارزشترین خدمات نظام اسلامی بر شمرد و گفت: ۳۴ شهر و ۲۲۵۴ روستای استان که معادل ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان می‌باشد از نعمت گاز برخوردارند.

وی افزود: سایر روستاهای استان چون سرانه گازرسانی به آنها بیش از ۴ برابر سرانه مصوب شورای اقتصاد است قابلیت گازرسانی ندارند اما در صدد هستیم مجوز گازرسانی به این روستاها را نیز اخذ کنیم.

حسینی با بیان اینکه ۳ هزار واحد صنعتی گازدار در استان وجود دارند، گفت: ۵ مشترک فوق عمده و ۳ پتروشیمی استان نیز از گاز استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در سال ۱۴٠۲ بیش از ۳۰۰۰ واحد موتورخانه در استان در راستای صرفه جویی در مصرف گاز، بهینه سازی شده اند.

حسینی با تأکید بر تلاش در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از مردم عزیز استان درخواست کرد با مشارکت در مصرف بهینه گاز در راستای چرخش چرخ صنعت گام بردارند.

وی ضمن بیان اینکه ایران دومین کشور تولید کننده گاز و چهارمین مصرف کننده گاز جهان است، گفت: از ظرفیت رسانه ها برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه گاز استفاده می‌کنیم.

حسینی در پایان با اشاره اینکه گاز با پایین ترین قیمت به مردم ایران عرضه می شود، از لزوم اصلاح فرهنگ مصرف انرژی و حفظ سرمایه ملی گاز سخن گفت.