معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه:

کتابخانه‌ها بعد از مساجد وسیع‌ترین شبکه فرهنگی کشور هستند  

  به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، رضا کریمی، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته به بیان سخنرانی با موضوع هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاورد آنلاین: نماز جمعه این هفته با حضور کارکنان و کتابداران اداره کل […]

 

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، رضا کریمی، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته به بیان سخنرانی با موضوع هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاورد آنلاین: نماز جمعه این هفته با حضور کارکنان و کتابداران اداره کل کتابخانه های عمومی استان، و با سخنرانی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، روز جمعه ۲۶ آبان ماه در محل مصلای مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

رضا کریمی، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه گفت: روز کتاب و کتابخوانی با یاد علامه طباطبایی نامگذاری شده است و از این عالم بزرگ کتاب‌های مهمی به ما رسیده است که مهم‌ترین آن تفسير گرانسنگ المیزان است. ایشان در این تفسیر همه معارف را با زبان قرآن بیان کرده و برخلاف بعضی از علمای اهل فلسفه و عرفان، زبان قرآنی را بر همه چیز مقدم دانسته است.

کریمی در ادامه بیان داشت: کتابخانه‌ها بعد از مساجد وسیع‌ترین شبکه فرهنگی کشور هستند و همه مؤمنين و نمازگزاران را دعوت می‌کنم تا به این شبکه گسترده بپیوندند و فرزندان خود را در برنامه‌های فرهنگی شرکت دهند.