کشف ۲۵۰ کيلوگرم موادمخدر در کرمانشاه/ دستگيری ۳ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان از انهدام يک باند توزيع مواد مخدر و کشف ۲۵۰ کيلوگرم ترياک در کرمانشاه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از انهدام يک باند توزيع مواد مخدر و کشف ۲۵۰ کيلوگرم ترياک در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سردار “مهدی حاجيان” در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اينکه اعضای يک باند قصد انتقال مقدار قابل توجهي مواد به کرمانشاه را دارند، رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسايی خودرو قاچاقچيان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقيب نامحسوس، آن را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

سردار حاجيان تصريح کرد: در بازرسي هاي صورت گرفته از خودرو قاچاقچيان، ۲۵۰ کيلوگرم ماده مخدر ترياک به همراه ۲ قبضه اسلحه جنگي کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنين با اشاره به دستگيری ۳ نفر از اعضای باند، يادآوری کرد: تلاش برای شناسايی و دستگيری ديگر عاملان مرتبط با اين باند ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ باند بزرگ و عمده توزيع مواد مخدر شناسايي و منهدم و از آن ها مجموعا حدود ۹۱۰ کيلوگرم انواع مواد کشف شده است.

سردار حاجيان در پايان برخورد قاطعانه با قاچاقچيان مواد مخدر، خرده فروشان و معتادان متجاهر را از مهمترين برنامه های پليس کرمانشاه عنوان کرد و گفت : اگر دستگاه های متولی بيشتر با پليس خصوصا در زمينه ايجاد فضای نگهداری معتادان متجاهر همکاری کنند اين افراد در اسرع وقت جمع آوری و شهر و جامعه از وجود آن ها پاک خواهد شد.