افتتاح بزرگترین نمایشگاه آرد، نان و شیرینی غرب کشور در کرمانشاه/ آغاز پخت و عرضه نان کامل بزودی در کرمانشاه  

بزرگترین نمایشگاه صنعت آرد ، نان و شیرینی غرب کشور روز گذشته ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور شرکت های تولید کننده صنایع آرد و نان کشور در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

بزرگترین نمایشگاه صنعت آرد ، نان و شیرینی غرب کشور روز گذشته ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور شرکت های تولید کننده صنایع آرد و نان کشور در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین؛ در آیین افتتاح این نمایشگاه که دکتر محمدی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، دکتر مستوفی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و بزرگان صنعت آرد و نان حضور داشتند، از جدیدترین فناوری های تولید نان در کشور رونمایی شد.

همچنین با همت اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه برای اولین بار در استان پخت نان لواش و تافتون با استفاده از آرد کامل صورت گرفت و به منظور فرهنگ سازی مصرف نان کامل و آشنایی مردم با مزایای این نان، بصورت رایگان در بین بازدید کنندگان نمایشگاه توزیع شد.

علی ملکشاهی؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در این خصوص اظهارداشت: بزودی پخت نان با استفاده از آرد کامل در اکثر واحدهای خبازی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ملکشاهی افزود: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل، با محوریت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگی های لازم با کارخانه های آرد سازی استان صورت گرفته و تاکنون ۴ کارخانه از ۱۴ کارخانه آردسازی فعال سطح استان با دریافت مجوزهای لازم آمادگی خود را جهت تولید آرد کامل اعلام نموده اند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آماده بازدید عموم مردم می‌باشد.

● پخت و عرضه نان کامل بزودی در کرمانشاه آغاز میشود

در ادامه معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه در رابطه با آرد و نان کامل گفت: ارزیابی های اولیه در سطح کشور و استان انجام شده و آمادگی عرضه آرد کامل به واحد های خبازی را داریم.

دکتر محمدی در ادامه افزود: با قیمت گذاری و آموزش خبازان میتوانیم بزودی شاهد عرضه نان کامل در استان کرمانشاه باشیم و در صورت استقبال مردم نان کامل جایگزین مناسبی برای نان سفید است.

وی افزود: با همت اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه برای اولین بار در استان پخت نان لواش و تافتون با استفاده از آرد کامل صورت گرفت و به منظور فرهنگ سازی مصرف نان کامل و آشنایی مردم با مزایای این نان ، بصورت رایگان در بین بازدید کنندگان نمایشگاه توزیع میشود.