مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

قوه قضاييه باید ملجاء آرامش و امنیت مردم باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به انتظارات فراوانی که مردم از قوه قضاییه دارند، گفت: دستگاه قضایی باید ملجاء و محل آرامش مردم و افراد دردمند باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به انتظارات فراوانی که مردم از قوه قضائیه دارند گفت: دستگاه قضایی باید ملجاء و محل آرامش مردم و افراد دردمند باشد.

به گزارش خبرنگار رهاوردآنلاین؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: قوه قضائیه یک نهاد اثرگذار و یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به انتظارات فراوانی که مردم از قوه قضائیه دارند گفت: دستگاه قضائی باید ملجاء و محل آرامش مردم و افرادی باشد که به دنبال تظلم و دادخواهی هستند که البته به فضل الهی اینگونه نیز بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: انتظاری که مردم از دستگاه قضائی دارند این است که متولیان امر در این نهاد پشتیبان افراد مظلوم و آن هایی باشد که حقی از آن ها تضییع شده است و در مقابل مجرمان نیز قاطعانه بایستد.

حجت الاسلام جلیلیان همچنین با اشاره به انتصاب یوسف جلیلیان به عنوان رئیس جدید دادگستری اسلام‌آبادغرب، خاطرنشان کرد: وی از جمله قضات آگاه، باشهامت، مردمی و با اخلاقی است که همواره در طول دوران خدمتش خدا را به یاد داشته و به دنبال احقاق حقوق مظلومان بوده است.

وی ، ولایتمداری و دقت بسیار در کار را از دیگر خصوصیات رئیس جدید دادگستری اسلام آبادغرب عنوان کرد و گفت: وجود خصایص نیکوی اخلاقی و اهتمامی که وی برای حل مشکل مردم دارد می تواند انگیزه را در میان کارکنان دستگاه قضائی این شهرستان دوچندان کند.