میزهای خدمت برای حل مشکلات مردم تشکیل می‌شود/ خود را از مردم و برای آن‌ها می‌دانم

رئیس جدید دادگستری اسلام آبادغرب یکی از مهمترین برنامه‌های خود را تشکیل و تداوم میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان عنوان کرد و گفت: تنها با هدف خدمت به مردم ولایتمدار اسلام‌آبادغرب این مسئولیت خطیر را پذیرفته ام.

رئیس جدید دادگستری اسلام‌آبادغرب یکی از مهمترین برنامه‌های خود را تشکیل و تداوم میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان عنوان کرد و گفت: تنها با هدف خدمت به مردم ولایتمدار اسلام‌آبادغرب این مسئولیت خطیر را پذیرفته ام.

به گزارش خبرنگار رهاوردآنلاین؛ یوسف جلیلیان در مراسم معارفه خود اظهار کرد: مردم نجیب و شهیدپرور اسلام آبادغرب در طول دوران پیروی انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و پشت سر ولایت و رهبری حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: خدمت به چنین مردم فرهیخته و شایسته ای برای هر مدیری افتخار بزرگی است و من هم تنها با هدف خدمت به آن‌ها این مسئولیت بزرگ را پذیرفته ام.

رئیس جدید دادگستری اسلام آبادغرب با بیان اینکه مردم نجیب این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: تا روزی که به عنوان خدمتگذار مردم در اسلام آبادغرب حضور داشته باشم همه توانم را برای حل مشکلات آن ها به کار خواهم گرفت.

جلیلیان همچنین با قدردانی از زحمات رئیس سابق دادگستری اسلام آبادغرب، یادآوری کرد: اقدامات خوبی در سال های اخیر برای حل مشکلات مردم و خدمتگزاری به آن ها انجام شده که با جدیت ادامه پیدا کرده و آن ها را گسترش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد تداوم تشکیل میزهای خدمت و افزایش و گسترش آن ها در محروم ترین نقاط و حتی در سطح بخش ها و دهستان ها و روستاها خواهد بود.

این مقام قضائی افزود: در طول دوران خدمتم همواره تلاش کرده ام مردم داری و در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار دهم و این بار هم که توفیق خدمت به مردم اسلام آبادغرب نصیبم شده همین روش را در پیش خواهم گرفت تا به فضل الهی با همراهی بزرگان و ریش سفیدان مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم.

جلیلیان با بیان اینکه برای احقاق حقوق مردم و بازگرداندن حقوق تضییع شده آن ها تلاش خواهیم کرد، افزود: مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی هم اگر خود را اصلاح نکنند قاطعانه با آن ها برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان با قدردانی از حسن اعتماد رئیس کل دادگستری استان برای سپردن مسند ریاست دادگستری اسلام آبادغرب، گفت: به ایشان و مردم شریف این دیار قول می دهم با همه توان برای امنیت و آرامش آن ها تلاش کنم.