پاسداران غيرتمند ايران اسلامی قوت قلب انقلاب و خوار چشم دشمنان نظام هستند

فرمانده انتظامی استان در پيامي ضمن تبريک سوم شعبان سالروز ميلاد بابرکت امام حسين (ع) و روز پاسدار، از پاسداران غيرتمند ايران اسلامي به عنوان قوت قلب انقلاب و خوار چشم دشمنان نظام ياد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پيامي ضمن تبريک سوم شعبان سالروز ميلاد بابرکت امام حسين (ع) و روز پاسدار، از پاسداران غيرتمند ايران اسلامی به عنوان قوت قلب انقلاب و خوار چشم دشمنان نظام ياد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، در پيام سردار “مهدي حاجيان” آمده است:

سوم شعبان سالروز ولادت بزرگ پاسدار جهان اسلام حضرت حسين بن علی (ع) است که قيام شکوهمندش تا هماره تاريخ راه را از بيراهه مشخص و مسير عزت و عاقبت بخيری را براي انسان های آزاده و طالب سعادت مشخص کرده است.

امام حسين (ع) امروز به همه بشريت تعلق دارد و انسان های آزادی خواه با هر مليت و مذهبی، حريت و آزادگي را از ايشان به ارث برده و آن حضرت را الگو و سرمشق خود قرار داده اند و آموخته اند که برای آزادی و آزادگی بايد برابر ظلم و استبداد بايستند.

در اين ميان پاسداران شجاع و غيرتمند انقلاب اسلامي نيز با الگوبرداري از امام سوم شيعيان، در طول ۴۵ سال پيروزی انقلاب همواره در مسير آزادگی قدم برداشته و به قوت قلب انقلاب و خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبديل شده اند.

حضور موثر در عرصه های مختلف خدمت رساني و سازندگی در راستای رفع محروميت ها و افزايش خدمات رساني به اقشار مختلف مردم، از سپاه پاسداران چهره ای محبوب در کشور ساخته است، محبوبیتی که به داغ دل دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم تبديل شده است.

در بخش پايانی پيام سردار حاجيان آمده است: اينجانب بار ديگر با تبريک روز پاسدار به تمامي سپاهيان عزيز، سربلندی و توقيفات روز افزون اين عزيزان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سرتيپ دوم مهدی حاجيان
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه