۸۵۵ کیلومترباند از راههای مواصلاتی ثلاث باباجانی برف‌روبی شد

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت : با ورود سامانه بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از ساعت ۲۰ دوازدهم بهمن ماه تاکنون ۸۸۵ کیلومتر باند از راههای مواصلاتی شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با ورود سامانه بارشی به منطقه و آغاز بارش برف از ساعت ۲۰ دوازدهم بهمن ماه تاکنون ۸۸۵ کیلومتر باند از راههای مواصلاتی شهرستان برفروبی و نمک پاشی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سهرابی افزود: تعداد ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۲۵ نفر نیروی انسانی درگیر عملیات فربروبی بوده اند و مقدار ۲۲۵ تن مخلوط نمک و ماسه جهت یخ زدایی سطح راهها استفاده شده است.
وی با بیان اینکه کلیه راههای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد اظهار داشت : با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان، جاده ها و محورهای ارتباطی برف گیر و لغزنده هستند و از مردم درخواست داریم از تردد غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم خودروهای خود را به رنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: برای طرح راهداری زمستانی حدود ۳۰۰۰ تن ماسه و نمک ذخیره سازی شده که در مواقع بحرانی از آن استفاده می شود.
طول مجموع راه های شهرستان ثلاث باباجانی ۶۵۱ کیلومتر است.
این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.