آمادگی کامل پليس برای تأمين امنيت انتخابات رياست جمهوری/ لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح  

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پليس برای برقراری امنيت انتخابات رياست جمهوری خبر داد و گفت: تمامی همکاران ما در بخش‌های مختلف برای حضور در اين ماموريت مهم آماده هستند.

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پليس برای برقراری امنيت انتخابات رياست جمهوری خبر داد و گفت: تمامی همکاران ما در بخش‌های مختلف برای حضور در اين ماموريت مهم آماده هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، سردار “مهدی حاجيان” در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: انتخابات پيش رو که هشتم تيرماه برگزار می‌شود رويداد بسيار مهمی است و حضور پروشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزايش اقتدار سياسی کشور در مجامع جهانی و بين المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت هاست فعاليت تبليغاتی خود را برای ترغيب مردم در راستای عدم مشارکت در اين رويداد ملی آغاز کرده اند و با سياه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در اين عرصه کم اهميت و بی فايده نشان دهند.

سردار حاجيان افزود: مطمئنا اين توطئه دشمنان نيز همانند انتخابات گذشته و مناسبت های ديگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصيرت کشورمان با درک اهميت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق های رأی خواهند داشت.

عاليترين مقام انتظامی استان کرمانشاه در بخش ديگری از سخنانش به فراهم شدن همه شرايط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متوليان امر پس از شهادت رئيس جمهور خدمتگزار حضرت آيت الله رئيسی به سرعت تمهيدات لازم را فراهم کرده و به ياری خداوند متعال همه چيز آماده برگزاری اين رويداد مهم ملی است.

وی گفت: در اين ميان پليس به عنوان متولی تامين نظم و امنيت در جامعه، مسئول مستقيم برقراری امنيت انتخابات است و برای اين امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می برد.

سردار حاجيان گفت: تمامی همکاران ما براي برقراری امنيت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش های لازم به آن ها داده شده است و هيچ نگرانی در اين خصوص وجود ندارد.

رئيس پليس استان همچنين با اشاره به رصد فعاليت ستادهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري در کرمانشاه، گفت: همه اين افراد بايد در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکين به قانون از برخي بداخلاقي ها و تخريب وجه ديگر کانديداها خودداري کنند.

وي همچنين از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه بداخلاقی انتخاباتی از سوي ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پليس گزارش و مطمئن باشند حتما رسيدگی لازم صورت خواهد گرفت.

سردار حاجيان در پايان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز رياست جمهوري، گفت: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می‌تواند زمينه افزايش اقتدار بيشتر کشور و همچنين رشد سياسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.