اعضای هیات رئیسه روابط عمومی‌های استان کرمانشاه انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه روابط عمومی های استان کرمانشاه برگزار و ۹ نفر به مدت دو سال به عنوان عضو هیات رئیسه، بازرس و خزانه دار معرفی شدند.

انتخابات هیات رئیسه روابط عمومی های استان کرمانشاه برگزار و ۹ نفر به مدت دو سال به عنوان عضو هیات رئیسه، بازرس و خزانه دار معرفی شدند.

به گزارش رهاوردآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، همایش مدیران روابط عمومی‌های استان کرمانشاه غروب روز شنبه ۱۲ خرداد با حضور استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی استانداری و مدیران روابط عمومی دستگاه ها و مجموعه‌های مختلف در سالن اجتماعات هتل پارسیان برگزار شد.

این هیات چندین سال بود که در استان تشکیل نشده بود و اکنون تشکیل آن می تواند یک گام مهم در ارتقای هماهنگی و همکاری در مجموعه روابط عمومی های استان و بهبود سطح کیفی و کمی عملکرد آنان باشد.

انتخابات هیات رئیسه روابط ‌عمومی‌های استان به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با همکاری شهرداری کرمانشاه و با نظارت نمایندگان دفتر سیاسی و انتخابات، دفتر بازرسی و حراست استانداری و مطابق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های کشور برگزار شد.

هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان مسئول هماهنگی و هم افزایی بین روابط عمومی‌ها، تصمیم سازی و ریل گذاری در جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه و ارتقای سطح اثرگذاری روابط عمومی‌ها و حوزه اطلاع رسانی و تبیین در استان است.

طبق قانون ریاست هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر عهده استاندار است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری جانشین وی خواهد بود‌.

دبیر هیات رئیسه نیز مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری است.

در پایان این نشست و پس از شمارش آرا نتایج زیر به دست آمد:

 

● اعضای اصلی هیات رئیسه :

مظفر تیموری:   ۳۸ رای

مصطفی محمدی:   ۳۳ رای

افشین شورچه:   ۳۲ رای

رضا میرپناهی:   ۳۰ رای

محمدامین عزیزی:   ۲۹ رای

سیدعارف رستمی:   ۲۷ رای

رامین بیات:   ۲۴ رای

 

● اعضای علی البدل هیات رئیسه:

محمدامین بیگ پوری:   ۲۲ رای

علی‌رضا مرادی:   ۱۸ رای

 

● بازرس اصلی:

مراد مرادی:   ۱۹ رای

 

● عضو علی البدل بازرس:

مهدی حیدری:   ۱۸ رای

 

● خزانه دار اصلی:

طاهره صبوری:  ۳۰ رای

 

●عضو علی‌البدل خزانه دار:

میلاد عزیزی:   ۲۰ رای