برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بررسی برنامه‌های گذر از پیک تابستان

اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف برنامه ریزی برای گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف برنامه ریزی برای گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، اولین جلسه شورای مدیران در راستای ارائه اهداف و برنامه های شرکت برای گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۳  با حضور محمد مرادی؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و کلیه معاونین و مدیران برق شهرستان های تابعه در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

محمد مرادی ضمن تبریک به مناسبت انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی گفت: عملیات«وعده صادق» ویژگی‌هایی دارد که آن را به یک عملیات تاریخی تبدیل کرده است.

مرادی با توجه به اینکه ما در صنعتی خدمت می کنیم که همه به این صنعت وابستگی دارند و باید خدمتگزار مردم باشیم بیان کرد: در سال گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از لحاظ مدیریت مصرف برق با توجه به همکاری مردم، در ارزیابی کشوری توسط شرکت توانیر در جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

وی در ادامه از ابلاغ ١٨٠ اقدام از سوی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان خبر داد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این جهت لازم است با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام جلوگیری کنیم.

محمد مرادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گفت: این شرکت با اجرای برنامه های مختلفی از جمله توسعه شبکه برق، اصلاح انشعابهای فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف، آمادگی خود را برای گذر از اوج بار تابستان امسال افزایش داده است.

وی در ادامه این جلسه به برخی از دستاوردهای شرکت در سال گذشته، تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار ، ارتقاء گروه شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از گرید A به A+،خدمتگزاری به مردم در برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی(ع) ، افزایش ۸۶ درصدی وصول مطالبات، کاهش ۱۵ درصد تلفات برق و کاهش ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق اشاره کرد.

مرادی با اشاره به اینکه با ابلاغ شرکت توانیر فرآیند استقلال مالی شرکت های توزیع نیروی برق از ابتدای اردیبهشت ماه کلید خورده است اظهار کرد: در این فرآیند وصول و مطالبات شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار می شود و هزینه های جاری هر شرکت متناسب با ضریبی از میزان وصول و مطالبات ارتباط دارد همچنین مصارف باید بر اساس منابعی که ایجاد می شود، تعریف شود و هیچ هزینه ای نباید خارج ازمحدوده منابع شرکت باشد.

در ادامه این جلسه احسان مهدوی معاون فروش و خدمات مشترکین ،کریم احمدی معاون برنامه ریزی و مهندسی، همایون رحیمی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و منوچهر تیموری معان منابع انسانی گزارشی در مورد اهداف برنامه ریزی شده در راستای تحقق برنامه های شرکت ارائه دادند.

ضمنا در پایان از مدیران برق شهرستان های تابعه که در گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۲ همکاری داشته اند با اهداء لوح تقدیر تشکر شد.