جلسه بررسی مشکلات تعاونی مجتمع پرورش ماهی ومیگو شهدای شهرستان قصرشیرین   

جلسه ای بمنظور بررسی مشکلات مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهدای قصرشیرین و توانمند سازی تعاونی آبزی پروران با حضور مهندس صحرایی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه در محل اداره شیلات شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

 

جلسه ای بمنظور بررسی مشکلات مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهدای قصرشیرین و توانمند سازی تعاونی آبزی پروران با حضور مهندس صحرایی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه در محل اداره شیلات شهرستان قصر برگزار شد.

به گزارش به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، جلسه ای با حضور مهندس صحرایی مدیرکل و معاون فنی و اجرایی اداره کل شیلات استان کرمانشاه و رئیس اداره شیلات شهرستان قصرشیرین با تعاونی بهره برداران به منظور ایجاد انسجام و تقویت شرکت مذکور و رفع موانع و مشکلات و ترغیب تمامی پرورش دهندگان جهت ثبت نام در سامانه جامع آبزی پروری اقدام به نشستی در محل اداره شیلات شهرستان قصرشیرین نمود.

مهندس صحرایی ضمن تبریک به مناسبت عید قربان و عید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و پیروی از شکل گیری اتحادیه منسجم با عضویت حداکثری آبزی پروران می تواند به مدیریت شیلات در اجرای برنامه ها و اهداف کلان خود و افزایش تولیددرواحدسطح یاری رساند و در حرکت به سوی شکل گیری زنجیره تولید تا مصرف و ایجاد اشتغال، ایجاد فرصت های جدید و کاهش قیمت تمام شده محصولات ، خدمات رسانی به اعضا، تنظیم بازار و دسترسی و نظارت آسان به محصولات شیلاتی کمک نماید.

در ادامه این جلسه مدیرعامل تعاونی شهدا و اعضای هیئت مدیره آمادگی خود را در جهت ایجاد ارتباط و هماهنگی های لازم با اداره کل شیلات استان و راه کارهای استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت ها را خواستار شدند.

سپس مهندس صحرایی اظهار داشت: جهت پیگیری مشکلات پرورش دهندگان با مراجع ذیصلاح مکاتباتی انجام شود که بدون واسطه ماهی به کشور عراق صادرگردد.

در ادامه سهراب صحرایی بیان کرد: با اداره برق مکاتبه شده که بهره برداران مجتمع شماره کنتور مزرعه خود را به رئیس اداره شیلات شهرستان اعلام نماید تا توسط اداره برق نسبت به عدم قطعی برق مزارع اقدام نمایند.

صحرایی اعلام نمود: تعاونی بهره برداران مجتمع شهدای قصر شیرین یک حقوقدان را استخدام نمایند. که پیگیر امورات حقوقی مجتمع باشد.

مهندس صحرایی بیان داشت: بهره برداران از دوره های آموزشی و ترویجی که توسط اداره کل برنامه ریزی شده استفاده نمایند و با استانهای ساحلی در خصوص اطلاعات نوین تبادل اطلاعات نمایند‌.

در پایان جلسه، مهندس صحرایی مدیرکل شیلات استان به همراه معاون فنی و رئیس اداره شیلات شهرستان و اعضا تعاونی از مرکز بخش خصوصی تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی بازدید بعمل آوردند‌.

لازم به توضیح است: تولیدماهیان گرم آبی مجتمع شهدای شهرستان قصرشیرین در بین استانهای غیرساحلی مقام اول را دارامی باشد.