خبر خوب :

فراخوان ثبت‌نام اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در طرح “شهرک مهندسین”

پیرو هماهنگی با مقامات استانی و اعلام قبلی ریاست سازمان، مهندس زارعی در خصوص "شهرک مهندسین" اعضای محترم واجد شرایط می‌توانند در طرح مذکور ثبت نام نمایند.


پیرو هماهنگی با مقامات استانی و اعلام قبلی ریاست سازمان، مهندس زارعی در خصوص “شهرک مهندسین” اعضای محترم واجد شرایط می‌توانند در طرح مذکور ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مهندس زارعی در توضیحاتی تکمیلی افزود: طبق این موافقتنامه تامین و تخصیص زمین مورد نیاز اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان توسط اداره کل راه و شهرسازی و‌ در قالب طرح مسکن ملی است.

این طرح در قالب شهرکی به نام “شهرک مهندسین” می‌باشد که افراد واجد شرایط بعد از طی مراحل قانونی و واگذاری زمین مطابق مقررات و ضوابط اقدام به ساخت مانند سایر پروژه های اقدام ملی می‌نمایند.

افرادی که قبلا برای طرح اقدام ملی ثبت نام نموده اند و تمایل دارند در این طرح باشند آمادگی خود را اعلام نموده تا در این طرح قرار گیرند و افراد واجد شرایط که تاکنون در پروژه های اقدام ملی ثبت نام ننموده‌اند با توجه به عدم باز بودن سامانه اقدام ملی، ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان انجام داده تا لیست آنها به اداره راه و شهرسازی ارسال شود.

سازمان فهرست متقاضیان مسکن واجد شرایط دارای فرم “ج” سبز به معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، برای مراحل بعدی ارسال می‌نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵ از طریق سامانه نظام مهندسی استان درخواست های خود را ثبت نمایند.

مسیر ثبت نام اعضای محترم در سامانه سینا :  پروفایل شخصی » مدیریت نامه » ثبت نامه » نوع نامه : فراخوان » مسکن مهندسین می‌باشد.

● شرایط:

– عدم مالکیت مسکن از تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۱ به بعد
– عدم استفاده از وام ساخت یا خرید مسکن از بانک‌های عامل