استقلال هر کشور مرهون کارگران است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در مراسم گرامی داشت روز کارگر اظهار کرد: استقلال هر کشور مرهون کارگران است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در مراسم گرامی داشت روز کارگر اظهار کرد: استقلال هر کشور مرهون کارگران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کاروکارگر با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت گاز استان برگزار شد.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه هستی با کار شروع شده و منشأ کار و کارگری خداوند است، اظهار کرد: استقلال هر کشور مرهون کارگران است چراکه آنان چرخ صنعت و اقتصاد کشور را می‌چرخانند.

وی کارگران مدیران جامعه انسانیت خواند و افزود: کارگری یعنی تخصص، کارگر یعنی کسی که یک هنر وحرفه دارد و جوامع پیشرفته دنیا جوامع کارگری هستند.

حسینی بیان داشت: در عصر کنونی که در عصر دانش پایه قرار داریم، پیشرفت و توسعه مدیون کارگران متخصص در حوزه‌های مختلف است و ما همگی باید سعی کنیم به یک کارگر تبدیل شویم یعنی اهل کار و تولید محصول و ارزش باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن بیان اینکه کارگر حرفه ای و متخصص می تواند تولید و ثروت ایجاد کند، ادامه داد:کارگران متخصص برعکس کارمندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز ارزش خلق کنند.

حسینی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در شرکت گاز تولید اصلی ما خدمت رسانی به مردم است و ما به این افتخار می کنیم و تلاش می کنیم در این راستا متخصص باشیم و رضایت خداوند و مردم را کسب کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم مسئول امور ایثارگران شرکت گاز استان با اشاره به اهمیت و تقدس کار و کارگری در اسلام، گفت: پیشوایان دینی ما افتخارشان این بوده که کارگر بوده اند.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه در فرهنگ قرآنی کار همردیف مجاهد در راه خدا است، گفت: هرکسی به دنبال کسب روزی حلال از خانه خارج شود همانند مجاهدی است که در میدان نبرد در مقابل دشمنان خدا می جنگد و اگر در این راه از دنیا برود شهادت به معنای عام در اعمال او ثبت می شود.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم، تعدادی از کارکنان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و درخواست های خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.