حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی درشرکت گاز استان کرمانشاه

کاروان خدام آستان قدس رضوی(ع) با حضور در شرکت گاز استان کرمانشاه با کارکنان این شرکت دیدار کردند.

کاروان خدام آستان قدس رضوی(ع) با حضور در شرکت گاز استان کرمانشاه با کارکنان این شرکت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رهاوردآنلاین، کاروان خُدّام آستان قدس رضوی (ع) با حضور در میان کارکنان شرکت گاز استان حال و هوایی معنوی به این شرکت بخشیدند.

اجرای قرائت صلوات خاص امام رضا (ع)، قرائت دعای فرج، ادای سلام و تبرک جستن به پرچم امام رضا(ع) از برنامه‌های خادمین آستان قدس رضوی در شرکت گاز استان کرمانشاه بود.

حجت الاسلام درویشی؛ مسئول امور ایثارگران شرکت گاز استان ضمن خوش آمد گویی و ابلاغ سلام مدیرعامل شرکت گاز استان به کاروان خادمین حرم امام رضا(ع)، به بیان اهمیت توسل به اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: در همه ادیان توسل به اهل بیت پیامبر (ع) وجود دارد و در بین ائمه مخصوصا امام رضا (ع) برای ما ایرانی ها بیشتر مورد توسل است.

وی افزود: حتی ادیان دیگر هم با توسل به امام رضا (ع) و اهل بیت شیعه (ع) حاجت می‌گیرند و این امر نشان دهنده آن است که کرامات اهل بیت (ع) فقط مخصوص شیعیان نیست بلکه به همهٔ مردم دنیا تعلق دارد.

درویشی گفت: از امام رضا (ع) با نام امام رئوف و مهربان وغریب الغربا یاد می‌کنند و معمولاً وقتی کسی امام هشتم را صدا بزند نشان دهنده عمق اعتقادات قلبی آن شخص به امام رضا (ع) است.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از طرف کارکنان شرکت گاز با اهدا گل از حضور خدام قدردانی شد.