کسب جایگاه نخست کشور مابین یک درصد دانشمندان برتر جهان در حوزه موضوعی ریاضیات توسط دکتر بهزاد قنبری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاورد آنلاین، در آبان ماه سال ۱۴۰۲، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان  اسلام (ISC) گزارشی جامعی در رابطه با معرفی اساتید ایرانی حاضر در لیست یک درصد دانشمندان برتر جهان منتشر نموده است. مطابق این گزارش، دانشمندان یک درصد برتر ایرانی در حوزه­های مختلف علمی شناسائی و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رهاورد آنلاین، در آبان ماه سال ۱۴۰۲، موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان  اسلام (ISC) گزارشی جامعی در رابطه با معرفی اساتید ایرانی حاضر در لیست یک درصد دانشمندان برتر جهان منتشر نموده است. مطابق این گزارش، دانشمندان یک درصد برتر ایرانی در حوزه­های مختلف علمی شناسائی و به ترتیب رتبه معرفی شده ­اند. در حوزه موضوعی ریاضیات ۲۶ نفر از کشور در لیست دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار دارند که دکتر بهزاد قنبری عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با قرار گرفتن در رتبه نخست این لیست توانسته است با شایستگی کامل رتبه اول کشوری را در حوزه موضوعی ریاضیات کسب نماید.

خانواده دانشگاه صنعتی کرمانشاه این افتخار ارزشمند کسب شده توسط جناب آقای دکتر بهزاد قنبری را تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان دارد.